Kallman
En gubbes sköna dagar
måndag 16 juli 2012
Dagbok
Måndag 16.7
Jag drack kaffe med Janos på kolonilotten. Efter lunch drog jag ut i skogen och plockade några liter blåbär. Och de skaulle sedan rensas.
När det var klart drog jag ut i skogen och joggade 5 km, Marianne sprang 3 km.
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida