Per o Anna hade fridag på Loka Brunn. Min insats under dagen var att klippa gräsmattan.
Vi passade norra Europas finaste barn, även om Sam har den största viljan per kg i hela släkten. Vide såg vi inte mycket av, han sov borta hos en kompis. Loa stängde dörren och ville helst bygga lego utan Sams hjälp. Sam erbjöd sig att köra Volvon till Loka, men han fick nej. Kl 14.30 kom Anna o Per hem igen. Farföräldrarna återvände till varadagen. Jag hämtade ut Lap-topen, som nu har fått en ny hårddisk, kostnad 1500 kr. Jag joggade 5 km och sedan bjöd Marianne på en god middag på balkongen. Efter två Aalborg var det dags för en liten slummer.