fredag 20 juli 2012

Daagbok

Fredag 20.7
Jag tog cykeln till blåbärsskogen och plockade några liter. Rensade bären. Därefter tvättade jag bilen. Och sen for jag till kolonilotten. Konstigt nog har det inte regnat de senaste dagarna. Jag hade slängt på lite gödselkorn på gräsmattan och nu är där lite brända fläckar. Jag v attnade idag och hoppas att gräset kommer åter.
När jag skulle hem till Ledgränd visade det sig att jag hade punka på bakhjulet. Jaha, det blev en liten promenad med cykeln.
Nu ska vi göra oss i ordning och åka på fest till Margareta Sundström. Grattis på Margareta-dagen!