lördag 21 juli 2012

Dagbok

Lördag 21.7
Igår läste jag i PC för alla att Fujii var det bästa alternativet när man framkallar foton. Jag hade ett erbjudande på 50 st gratis och då får jag bara betala portot. Alltså gjorde jag en beställning.
Jag är besviken på de bilder jag tog på fjällvandringen, kameran stod inställd på "normal" och det gav en alldeles för dålig upplösning. Klantskalle!
Jag joggade 5-kmrundan i Karlslundsskogen. Sen plockade jag lite på kolonilotten . När Marianne kom med rabarberpudding blev det kaffe. Vi tog upp den första potatisplantan. Har du någon gång kollat in potatisens blomma?

Vi cyklade till Adolfsberg, där vi tog in post och vattnade blommor.