Tisdag 23.7 Idag kom värmen. Jag plockade och rensade blåbär under förmiddagen. Vi for till Marieberg inhandlade en box rödvin och Marianne pratade "telefon" med personalen på TRE. Vi for till Lanna. Per kunde springa en runda, det var tungt i den kvava luften. Mamma Anna var i Österrsund så Sam fick jobba hela tin. Inte undra på att han blev trött. Vide gladde sig mycket åt att pappa Per hade fått erbjudande att bli hjälptränare i Vides fotbollslag. Vinet var gott!