onsdag 25 juli 2012

Dagbok

Onsdag 25.7
Varmt, varmt, alla bär mognar på en gång. Under förmiddagen plockade jag blåbär och vildhallon. Under eftermiddagen var jag på kolonilotten och plockade krusbär. Och sen snoppade jag krusbär någon timma.
På fotot sitter jag och äter blåbär med mjölk. Marianne klippte bersån.
Ikväll ska vi titta på damlandslaget i fotboll, de möter Sydafrika.