torsdag 13 maj 2010

Dagbok

Torsdag 13.5
Kristi Himmelfärdsdag. Kroppen fick en omgång på Lin´s gymnastik. Vi åkte till Vintrosa, det var Tysslingedagen och vi åt grillspett på Falken där. Vi fortsatte till Per, drack kaffe och tittade på deras nya soffa. Anna körde tillbaka släpkärran. Loa var ovanligt otrevlig , han sov hela tiden som vi var där. Det växer  så det knakar i trädgården. Lena och Lennart var på väg från Östersund med en gräsklippare i bagaget.
Vi for hem och tog en lång middagslur, denna regniga dag.