Söndag 6.6
Nationaldagen. En underbart vacker dag. På morgonen joggade jag 5 km. Sedan cyklade Marianne och jag till Per o Anna i Lanna. Vi åt lunch, spelade krocket med Loa o Vide. Vi hjälpte till att flytta sandlådan till husets baksida. Vi hade en härlig medvind, när vi for hem. Vi tittade på finalen i Paris mellan Söderling och Nadal. Matchen är inte avslutad.