måndag 7 juni 2010

Dagbok

Måndag 7.6
Jag slängde ut mattorna och körde över golven med dammsugare.
Sedan for Marianne och jag till Almstedts och köpte lite växter och lökar. Under eftermiddagen planterade vi och grävde ner lökarna. Våra grannar från Turkiet kan nog snart skörda sina lökar, vi ligger långt efter. Men sallad har vi gott om.
Jo alla tre, Erik, Marianne och jag sprang våra rundor i Karlslundskogen.