Dagbok
Onsdag 16.6
Jag kollade vandringskängorna, jag gick till kolonilotten och vattnade. Marianne och jag cyklade Tysslingerundan. En vacker tur, ca 25 km, med paus vid Tysslinge kyrka. Kyrkan var mycket fint renoverad. En fikapaus tog vi där sångsvanarna passerar vår och höst.