Hej Dagbok, nu skriver jag igen efter att ha varit på resa till Zakopane och Tatrabergen i Polen. Kolla bilderna från Zakopane, vandringarna och besöket i Krakow.
Idag vaknade jag i sängen här hemma. Jag la in bilderna från resan i vårt galleri. Marianne och jag for sedan till kolonilotten, där plockade vi sallad, dill och spenat. Vattnade landet, här hemma har det varit vackert väder alla dagar. I Polen var det mest regn, men vi upplevde mycket tillsammans med många trevliga reskamrater.
Jag hämtade Pers bil på verkstaden och for med den till Bilprovningen. Sedan for vi till Elgigganten där jag tittade på ett nytt objektiv till Nikonkameran. Jag är sugen på att förlänga struten 55-200 mm.
Hos Per lekte jag med Loa, Vide hoppade och lekte, Jag fotograferade, drack kaffe och sedan cyklade vi hem i underbart sommarväder.