Under morgontimmarna satt jag vid datorn, förnyade hemsidan. och skrev text till fotona från Zakopane. Klocka tio gymnastiserade vi med Lin. Hon körde hårt med oss, vi slutade med avslappning. Lin utförde lättmassage med dem som så önskade. Till hösten fortsätter vi med Lins funktionella gymnastik.
Efter lunch rensade vi i förråd och jag i min garderob. Det kändes skönt att lämna allt på återvinningscentralen.