torsdag 24 juni 2010

Dagbok

Torsdag 28.6
Under morgontimmarna satt jag vid datorn, förnyade hemsidan. och skrev text till fotona från Zakopane. Klocka tio gymnastiserade vi med Lin. Hon körde hårt med oss, vi slutade med avslappning. Lin utförde lättmassage med dem som så önskade. Till hösten fortsätter vi med Lins funktionella gymnastik.
Efter lunch rensade vi i förråd och jag i min garderob. Det kändes skönt att lämna allt på återvinningscentralen.
Varmt och gott, men odlingslotten måste vattnas. Vi får rikligt med sallad och dill. Men turkarna runt omkring vår lott är bättre på allt, bl.a. lök.
Idag har jag inte tagit något foto. Men igår tog jag en fin bild av Vide. Han går på simskola och ser brun och sommarfin ut. Glad midsommar!