Dagbok
Onsdag 30.6
Vi vaknade på Stenskär. Vi åt frukost och for tillsammans med Björn till Örebro. Björn lämnade vi på resecentrum vid bussen till Karlstad.
Jag hämtade Olle på dagis och lämnade honom på Karlslunds fotbollsskola.
Sedan for vi till Per o Anna i Lanna. Där lämnade vi tältet och åt middag. Vide vill ligga i tältet och spana på igelkottar.
Christer o Anna sålde sitt hus på Lärkvägen 1, i august flyttar de in i sitt nya hus i Adolfsberg. Grattis, affären är i hamn.