fredag 9 juli 2010

Dagbok

Fredag 9.7
Vi vaknade upp hos Ola o Tollie, det var sista dagen som vi skulle passa barnen. Men Liam hade feber och kräktes. Både Ola o Tollie kom hem. Vi besökte vårdcentralen, Liam hade drabbats av något virus och var riktigt dålig. Ont i halsen och han ville inte svälja någon druicka på hela förmiddagen. Men det var ingen halsfluss. Ola var hemma under eftermiddagen. Marianne och jag tog en lång promenad med Lin i vagnen. Vid femtiden körde Tollie vår bil, via Sickla där vi lämnade Leon, till Örebro. Och jag körde Tollie vidare till kompisen i Kumla.