lördag 10 juli 2010

Dagbok

Lördag 10.7
Jag for till kolonilotten och där konstaterade jag att ogräset återkommit under veckan. Jag vattnade och plockade av lite sallad, dill och persilja. Men turkarnas lotter var välskötta i vanlig ordning.
Strax efter nio anlände vi till Per o Anna i Lanna.  Vi kollade på deras fina braskamin, den var verkligen  fin. Men just idag behövs verkligen inte mer värme.  Vi har passat Vide o Loa, lekt, badat och vattnat. Just nu sover båda barnen.Det bli fotboll i kväll Tyskland mot Uruguay.