Lördag 10.7
Jag for till kolonilotten och där konstaterade jag att ogräset återkommit under veckan. Jag vattnade och plockade av lite sallad, dill och persilja. Men turkarnas lotter var välskötta i vanlig ordning.
Strax efter nio anlände vi till Per o Anna i Lanna. Vi kollade på deras fina braskamin, den var verkligen fin. Men just idag behövs verkligen inte mer värme. Vi har passat Vide o Loa, lekt, badat och vattnat. Just nu sover båda barnen.Det bli fotboll i kväll Tyskland mot Uruguay.

