söndag 18 juli 2010

Dagbok

Söndag 18.7
När jag hade läst NA och DN, joggade jag 10 km. Senare på dagen sprang  Marianne 5 km, men hon snubblade på en rot och skrubbade sig på ett knä och på händerna. Jag fixade lite på kolonien, tog vara på dillkronor och jag sådde nya salladsfrön. Jo jag jobbade lite med vår hemsida och vårt galleri. ÖSK spellade 3-3 mot Elfsborg.